Wednesday, June 12, 2013

salam kembali :-)

Assalamualaikum..pembuka kata pemula bicara..

Sudah sekian lama tidak menulis dalam arena blogging,tiba-tiba hari ni hati rasa tergerak nak menghidupkan kembali blog yang ibaratnya hidup segan mati tak mahu ni.. :)
Lebih 5 tahun berlalu sejak blog ini diwujudkan macam macam perkara dan perkembangan yang berlaku...suka,duka..air mata gembira dan air mata duka bersilih ganti mengiringi perjalanan hidup. Namun Alhamdulillah nikmat yang dikurniakan Allah akan terus kusyukuri walau ujian dan badai melanda, semuanya ku terima penuh redha. 

Rasa kekok pula nak kembali mengexplorasi dunia blogging ni..walaupun idea nak menulis mencurah curah tapi jari jemari rasa keras nak mengupdate kembali blog ni..klik sana,klik sini untuk mencari setting, mengubah layout,nak publish blog pun tercari cari button yang betul. Alhamdulillah cepat 'pick up' dan boleh menghadam kembali ilmu dan tatacara berblogging..hehe..

oklah,,nanti sambung kembali..selamat meneruskan rutin sebagai surirumah sepenuh masa (status sementara untuk diriku) sebelum menempuh kembali alam kerjaya sebagai seorang guru.. till then..ilal liqo... :D

No comments: